اس ام اس و جک های ارسالی شما-سری 7 چهارشنبه (90/12/10)
اس ام اس ← جک ← کد آهنگ پیشوازهای ایرانسل و همراه اول
اس ام اس ← جک ← کد آهنگ پیشوازهای ایرانسل و همراه اول

 گاهی دیدن لبخند آنهایی که رنج می کشند از دیدن اشکهایشان دردناکتر است!!


اسکار حق توست..... !!سالهاست مرا فیلم کرده ای


چون وا نمی کنی گِرهی، خود، گره مباش

ابرو گشاده باش، چو دستت گشاده نیست.


مادرت را لبخند می زنم

و دستهای پدرت را می بوسم

و خدا را اشک می کنم

که تو برای من زاده شدی ....


محبت را آنگاه آموختم که کودکی با آبنبات خود قصد داشت آب دریا را شیرین کند...


بامش را نمی دانم اما برفش زیاد است... مرد كارتون خواب سر كوچه ما....


بعضیها شبیه برگ "چِک" هستند؛ تا به امضای دیگران نرسند ارزش پیدا نمی کنند!


اگر میتونستیم میم مشکلات زندگی را برداریم زندگی شیرین میشد....


بعضیا هم هستن در حالی که نشون میدن خیلی سادنو سرشون به کار خودشونه به چیز دیگه ای کار ندارن، حواسشون از منو شما جم تره موذی ترن!


همه ی ما

فقط حسرت بی پایان یک

اتفاق ساده ایم

که جهان را بی جهت،

یک جور عجیبی جدی گرفته ایم!!!


خودت باش! کسی خوشش نيومد! نيومد که نيومد ايـــــــــــــــــــــــــــنجا مُجسمه سازی که نيست


قوی کسی است که ، نه منتظر میماند خوشبختش کنند و نه اجازه میدهد بدبختش کنند .


امشب در آرزو هایم برایت آرزو می کنم که آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری....


 باور نمیکنم .......

خالق نظمـــِ دانه های انار

زندگی مرا.......

اینگونه بی نظم چیده باشد!


جهنمی بدتر از آن نيست

كه مــــــدام

به ياد بياوری

بوسـه ای را

كه اتفاق نيفتاده است ...


هیچ چیز با گذشت زمان ساده تر نمی شود...فقط ما خسته تر می شویم و پذیرش چیزها برایمان آسان تر می شود


یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه کاری نکنه‌ و حرفی نزنه ها..... فقط باشه!


تـــــو هم اگــــــــــــــر عاشـــــــــــق باران بـــــودی . .

شــــــــاید قـــیـــد همه چیز را میــــــــــــزدی

و چتــــــــــــر میشــــــــــدی


خیلی فرق است

بین اینکه

عاشق کسی باشی و هر شب سراغت را بگیرد

یا شریک زندگی اش باشی

و فقط شبها سراغت را بگیرد.....!


دیگه هــیچکــــــــــس برای مـــن اون نمیشـــــــــه........ حــــتی خـــــــــــــودش


مـــرا به اسم کوچکـم که ... صدا می زنی! ..

لحن صدای تـــو ...

دوست داشتنی ترین .... صدای عـــالم است ...


کسایی که عاشقت میشن .... کوچکترین شباهتی به کسایی که عاشقشون میشی ندارن


كمی دروغ بگو ؛ خسته ام پينوكيو .... اين جا آدم ها دروغ های شاخدار می گويند ، و دماغِ درازِ خود را جراحی پلاستيک می كنند ... !!!


بدتر از کسانی که وقتی شوخی میگی جدی میگیرن، کسانی هستن که وقتی جدی میگی شوخی میگیرن


مدرسه رفتن بی فایده است چون اگه باهوش باشی معلم وقت تو رو تلف میکنه، اگه خنگ باشی تو وقت معلمو.

دنبال پول دویدن بی فایده است، چون اگه بهش نرسی از بقیه بدت میاد اگه بهش برسی بقیه از تو.

عاشق شدن بی فایده است، چون یا تو دل اونو میشکنی یا اون دل تورو یا دنیا دل هردوتونو.

ازدواج کردن بی فایده است، چون قبل از 30 سالگی زوده بعد از 30 سالگی دیر.

بچه دار شدن بی فایده است، چون یا خوب از آب در میاد که از دست بقیه در عذابه یا بد از آب در میاد که بقیه از دستش در عذابن.

پیک نیک رفتن بی فایده است، چون یا بد میگذره که از همون اول حرص میخوری یا خوش میگذره که موقع برگشتن غصه میخوری.

رفاقت با دیگران بی فایده است، چون یا از تو بهترن که نمیخوان دنبالشون باشی یا ازشون بهتری که نمیخوای دنبالت باشن.

- دنبال شهرت رفتن بیفایده است، چون تا مشهور نشدی باید زیر پای بقیه رو خالی کنی ولی وقتی شدی بقیه زیر پای تو رو خالی میکنن.


خيلى بده احساس كنى مثل دارويى ....

فقط وقت نيـــــــــــاز ازت استفــــــــــاده كنند يا سراغـــــي ازتــــــ بگیرنـــــــــــد


دوست داشتن تصاحب نيست ، توافقه . . .

هنر اينه که پرنده جَلدت بشه ، نه اينکه پرهاشو قيچي کني . . .


با زندگی قهر نکن!

دنیا منت هیچ کس رو نمی کشه...


برای همه ی کفش هایی که نبپوشیدی ، برای همه خیابان هایی که نرفتیم ، همه کافه هایی را که مارا کنار هم ندیدند ، من برای نبودن تو دلتنگم


نیمکتی هست میان خاطراتِ من

گوشه ي پارک همیشگی

متفاوت با همه ی دنیا

شاد و گرم . . .

... هرشب خوابش را می بینم

یادت هست؟


خیلی وقته عقده شده واسم که بهت بگم:"عشقم"،"عزیزترینم"،"همه چیزم"،"نفسم"،"زندگیم"،"آسمونم"اما میترسم بفهمی که دوست دارم وبی خیالم شی و تنهام بزاری...


سیگار بکش

مست کن

بغض کن

گریه کن

دق کن

... ولی

با ادم بی ارزش درد و دل نکن...

فهمیدی!


وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده ، تا خودت باشی و خودش


آقایون ، اگه سیبیل نمیذارین ، حداقل ابرو بَر ندارین ، خانوما ، اگه ابرو بَر نمیدارین ، حداقل سیبیل نذارین


گفتم خدایا سوالی دارم...گفت بپرس...پرسیدم چرا وقتی شادم همه با من میخندند ولی وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟...جواب داد:شادی ها را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی غم را برای انتخاب بهترین دوست


آن شُـک عظیمی که زندگی

بر مغزم هدیه کرد

در باورهای آفرینش خدا هم نمیگنجید


در یخچال ارتباط مستقیم با حال و روحیه آدم داره

وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی

وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی

وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی

داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی

... وقتی نمیدونی چته میری در یخچال و وا میکنی

اَصَلا باز کردن الکی در یخچال یه حالی میده


آنـــــچـه مـــردم را دانــشـمـند مـی كـند ،

مـــطالـبـی نـــيـسـت كـه مـــی خــــوانـنـد ،

بــــلكه چــيـــزهــايـی اســـت كـه يـــاد مـی گــيـرنـد .


اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم...


شونه آدم که هیچی... شونه تخم مرغم پیدا نمی شه سرمونو بذاریم روش یه دل سیر گریه کنیم..


به خاطرم بمان ...

نه در خاطرم ...


خدا بیام پیشت اون بالا؟ می‌خوام آنقدربغلت کنم گریه کنم که اشکهام جای بارون بباره رو زمین و مردم بتونن زیر دردهای من قدم بزنن و سیگار بکشن..


بعضی وقتا آدما یه كاری میكنن كه دیگه نمیتونی دووسشون داشتن باشی!

ولی... عجیب دلت واسه دووس داشتنشون تنگ میشه....


ﺍﺭﺯﺍﻥ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻓﮑﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﮑﻨﯽ ﺑﻮﺩﯼ

ﺍﻣﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ

ﮔﺮﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﯼ


دیر آمدی بانمک... روح‌م زخمی‌ست 


با زندگی قهر نکن!

دنیا منت هیچ کس رو نمی کشه...


دوست واقعی شما کسی است که هیچ احتیاجی به شما ندارد اما باز دوست شماستﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺑﻬﺎﻧﻪ

ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ،

ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﻪ

ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺷﻮﺩ


اسمش روشه ديگه.جنس مخالف! هميشه مخالفه 


یه جاهایی توی یک رابطه به این نتیجه میرسی که دیگه سعی واسه نگهداشتن رابطه فایده ای نداره و باید شاشید به اون رابطه!


خدایا

بگذار هرکجا تنفراست بذرعشق بکارم

هرکجا آزادگی هست ببخشایم

... وهر کجا غم هست شادی نثار کنم

الهی توفیقم ده که بیش ازطلب همدلی همدلی کنم

بیش از آنکه دوستم بدارند دوست بدارم

زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم

و در بخشیدن است که بخشیده می شویم


ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺪﻭﻡ ﮔﺰﯾﻨﻪ هستی؟

۱ﻧﻔﺮﯾن

۲ﺗﻼﻓﯽ

۳ﺑﺨﺸﺶ

۴ﮐﯿﻨﻪ

۵ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ


ذغال قلیون رو دوست دارم ، به خاطرت آتیش میگیره ، سرخ می‌شه،، پا به پات میسوزه تا خاکستر شه... و تو تمام این دقیقه‌ها تو ازش لذت می‌بری بدون اینکه بدونی اون چه کاری برات کرده... مثل دوستهام مثل تمام کسایی‌ که کنارم هستن


کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ ما !!

برو بمیر : برو گمشو !

بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !

می میرم برایت : عاشقتم !

می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟

... مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟

نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !

مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !

مرده : بی حال !

مردنی : نحیف و لاغر !

مردم : خسته شدم!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط amirhossein
آخرین مطالب